Smockan update

Smockan pinnar på i skog och mark. Det var lite varning för januari-tokigheter en uteritt förra veckan, men då for vi ut igen dagen efter och galopperade hela 20 minuter i sträck. Fram och tillbaka på fina grusvägar. Då blev hon lite uttröttad och sen har jag inte märkt av några fler yahoos.
 
Börjar få tillbaka lite hopplust också men det är fortfarande blandat med en dålig känsla i kroppen efter omkullridningen, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Känns som att mängdträning skulle vara bra så att både jag och Smockan får lite språng i kroppen igen efter ett sånt långt uppehåll, samt få det kännas normalt istället för speciellt med att hoppa. Vill ha tillbaka känslan av att det var buslätt. Men har inte råd med ridhuskort just nu heller så får betala per gång varje gång jag ska träna, så får spara det till träningstillfällen med tränare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0