Spontanhoppning

Nu har jag sovit ut ungefär elva timmar och sen laddat upp med d-vitamin under dagen. Så nu borde jag väl vara okej igen?

En stämningshöjare i form av hoppträning fick jag också. Jag fick köra Smockan helt själv för första gången och visa upp mina snyggstövlar dessutom. Smockan kändes trött och loj i början för värmens skull men när vi hoppade fram taggade hon till med en bakutspark.
Hon stannade två gånger på ett vattenhinder och jag landade med ansiktet i hennes man första gången. Jag tror att hon stannat en gång förut bara men då var hon oerhört distraherad, nu var det motljus eller något sånt.
Banan var hur enkel som helst. Vi bara galopperade runt och hade skoj. Andra svängen var det höjt till 90-100 cm och även det gick lätt. Vilka resultat man får genom regelbunden träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0