Slut på brunst...

...tack och lov.

Idag började vi med att knata fram och tillbaka över stallplan igen, till vägen och klätterträning uppför backen mot stallet några gånger. Smockan tycker om repetition tror jag för då lugnar hon ner sig när hon vet vad som ska hända.

Kunde jogga fram och galoppera lugnt i paddocken för första gången på evigheter! Resten av passet är inget minnesvärt, jag tappade fokus igen und so weiter.

Men imorgon, då blir det kul att se om det är någon skillnad på Smockan jämfört med förra markarbetsträningen. Dessutom borde det bli en privatlektion med lite gymnastikhopppning till veckan. Passar bra efter brunstveckan och när jag sett på hoppträningar i helgen.


Så här såg vi ut idag. Ser bättre ut än vad jag hade för känsla överlag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0