Fy fan vilket påhitt med rubriker va?

Jaaa, idag var det träning med fyra andra hästar samtidigt. Det tyckte Smockan var hejjigt.

Hon har ju inte gått med så många hästar och på kvällstid är det en massa spring och transporter som kör, så jag fick öva på min egen fokusering. Kan höja den ett snäpp till så att jag inte blir arg när hon kör sina moves utan bara vara jättetålmodig och be henne att jobba vidare.

Tråkigt nog var det en hälften så gammal unge som mig på en dubbelt så lat ponny med i gruppen, gah vad störigt sånt kan vara! Bara att öva på fokuseringen så jag inte störs av sådant!

Tillslut, efter en timmes slit, kom jag ihåg hur man rider aktivt och då gick Smockis bra.


Blev lite fotad igår, men fotografen tog hälften av alla kort framifrån tokigt nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0