blargh

Det blev inte så mycket av träningsutmaningen, men en utmaning blev det i alla fall. Jag har ett väldigt ambitiöst upplägg av varje paddockpass, så ambitiöst att det känns lite väl långt när man väl kommit till biten man skulle träna på. Det består av:

Uppvärmning
Lösgjordhet
Teknikträning
Avslutning
Avskrittning

Första två delarna tog en kvart var, och sen orkade jag inte mer var jag less. Hon kändes fin i avslutningen trots att hon inte blivit helt eftergiven.

Jag får vara nöjd med hur det gick ändå. Hon gick inte helt korrekt men hade i alla fall inte nosryggen vertikalt som Bloms kunde ha.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad kul att det går bra!!!

Nu verkar det som det är du som behöver lite träning...



/Ha det gott!

2012-01-11 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0