Wildfire

Trevlig dag idag! Började med att hälsa på mina föredetta kollegor på jobbet.

Sedan red jag barbacka på Smockan för första gången. Hon var hård att sitta på, och traven var inte bekväm alls. Men mest av allt var jag inte i form...  Skrittade på lite volter, lite trav och sen utmanade jag ödet genom att skritta ut en kort sväng. Men hon skötte sig jättebra.

Och jag vet inte vem av oss som är sned. Det känns som att jag sitter och viker mig i sidan åt vänster. Att jag egentligen sitter mer på höger sittben och lutar mig då åt vänster och belastar det sittbenet mer för att kompensera. Får ta och tömköra i helgen då så att jag kan försöka se om det är något.

Nu får jag börja underhålla kattungen innan han hittar på något hyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0