Pigg

Red ut igen, hade tittat på kartan igen och sett ut en ny väg. Får ta och sluta med det för är det en stor, vit väg på kartan betyder det traktorstig och en liten orange, streckad linje betyder ministig som ingen gått på sen snön kom.

Smockan var snäll och pigg, ville dra på i galoppen men jag sa stopp till det. När en fd jobbarkompis ringde på slutet kände hon att jag inte var speciellt närvarande så då passade hon på att äta på en gran och stod parkerad så tills jag lagt på luren.

Det händer och fötter inte mycket i mitt liv för tillfället och det har vart lite foton på sistone, så slänger lite omotiverat in en bild från provridningen. I augusti körde vi till Kalmar en helg för att provrida (inga andra hästar, ganska oekonomiskt, men vi hade typ bestämt oss redan).


Smockans föl i bakgrunden : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0