Förlåt mig...

...för den kassa uppdateringen!
Först av allt: igår såg jag min första huggorm! Den låg blickstilla på vägen när vi skrittade förbi, Smockan såg den inte. Red barbacka också.
 
Ikväll var det det första ordentliga ridpasset på en vecka. Min kropp har hunnit förfalla på den korta tiden medan Smockan inte verkade så påverkad. Hon var bara pigg. Om hästarna får en viloperiod drar man ner på kraftfodret men inte för människorna? Jag borde börja med det...
Det var så himla mysigt i alla fall med mycket galopp på mjuka sandvägar.
Nu kör vi på så kanske vi får tillbaka lite av den form vi hade före avbrottet den här månaden.
Och här kom den utlovade bilden på Ozi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0