Bettlöst och sadellöst

 
Tyvärr, det går inte att ladda upp några bilder just nu!
 
Jag är en som ser allt i svart eller vitt, och idag har det varit svart. Men lustigt nog så hänger alla svarta perioder ihop med om Smockan inte kan ridas. Det här har mina föräldrar också märkt så det är inte inbillning.
Så, har inte ridit i helgen och idag var jag riktigt pessimistisk kring det mesta. Men så skrittade jag ut med älsklingshästen och vips så känns allt lite bättre. Nu är det faktiskt mer grått än svart.
På Smockan provade jag för första gången att rida med ett av de bettlösa alternativen till Micklemtränset. Kanske inte så smart att rida barbacka samtidigt men vi klarade oss utan situationer. Smockan fick knata genom skogen och längs backiga skogsmaskinspår, jag fick öva balans och träna magmusklerna i traven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0