Hopp och skutt

Hoppning ikväll, wootwoot! Jag red väldigt bra i början för då fick jag henne lösgjord och eftergiven rätt fort, och det underlättade resten av passet (no shit?). Jag fick cirka femton små klipp av mamma där man ser hur Smockan dampar efter hindren, det vore väl kul att se?

Själv var jag lite ofokuserad då det var mycket folk på gården och det visade sig i ridningen förstås. Men jag tycker att vi blev bättre och bättre. När hon försökt komma undan två gånger så red vi lite vilt en gång, sen hade hon lärt sig hur det skulle vara och gjorde det kalas.

Och ju fler gånger vi hoppar desto mer förstår Smockan att hon ska hushålla med energin. Hon var helt slut efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0