Det går dåligt nu

# Jag har ingen medryttaren för hon sa upp sig pga att Smockan gått knackigt efter hoppträningarna. Anmärkningsvärt att lägga märke till en sådan sak redan i september och berätta det för mig först i februari. Veterinären hittade ingen hälta utan svaret på det problemet är mer varierad träning.
# Jag varken orkar eller hinner rida varje dag i veckan men vill inte söka en ny medryttare innan hästen är i bättre form, vilket jag inte klarar av för jag inte har en tränare som är pålitlig.
# Jag har inga pengar men har inte tid eller energi för att klara av ett extrajobb.
# Jag har ingen lust att tentaplugga.

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch vad tråkigt det låter.. Bra att du kommer hem ett par dagar, får äta upp dig och vara med på en inspirerande träning på bästa Bodil :)

2014-02-14 @ 14:37:21
Postat av: Johanna

Uscha.. lider med dig, hoppas på bättre tider och mer energi, vet hur det är med att ha svacka.

2014-02-15 @ 17:30:58
URL: http://incalabria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0