Hagbus

Tidigare i veckan fick hästarna beta några timmar i vinterhagen där gräset vuxit till efter den senaste tidens regnande. De blev väldigt glada och busade runt länge.
 
Nu är jag i Uppsala igen och plugget börjar på måndag. Smockan stannar kvar med Smulen och resten av flocken i Kasa till början av december. Vi vill inte sära på dem innan han är sex månader och stor nog för avvänjning som om Tickan hade varit i livet. Eftersom Smockan tog hand om Smulbabyn direkt efteråt så har de ett band som inte är värt att bryta för min egen själviskhet - att ha Smockan med mig hit till pluggstarten. Istället får hon gå och skrota i hagen och jag får hitta på något att sysselsätta mig med i höst...
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbar inställning och så fantastiskt mysiga bilder. Kämpa på :) ibland är det skönt med en paus.

2014-09-02 @ 12:55:26
URL: http://Incalabria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0