Senaste bilderna

Plötsligt blev det superkallt i Uppsala, i alla fall för mig som cyklade i shorts för mindre än två månader sedan.
 
Smockan har haft problem efter skoningen. Hon har haft en konstig hälta som försvunnit efter att hon rört på sig ett tag, men när hovslagaren kom tillbaka och slipade till skorna försvann den på en gång. Smockan som inte varit sulöm tidigare? Fortfarande inte helt bra för hon har stapplat ut från boxen minst två gånger efter hovis var här.
 
Jag försöker tentaplugga vilket inte går så bra. Hela min skolgång har jag glidit igenom utan att behöva anstränga mig, men nu... Bra tecken på att det är lite högre klass på studierna. Eller har jag blivit sämre/dummare/latare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0