Mouse dies

Älskar denna bild från kursboken, haha.
Kommer inte ihåg mycket av vad jag gjort sen sist. Hoppningen har gått sämre så har ridit ut mycket istället. Men idag gick vi till ridhuset för att lösgöra lite, jösses vad jobbigt det var. Det kändes som om Smockan var jättestel och överböjbar på samma gång, mycket konstigt. Sen blev hon väldigt spänd då en häst som longerades flippade ur, kom lös och smet ut genom den halvöppna ridhusdörren. Men efter ett tag lugnade hon ner sig och blev seeeeeg. Tråkigt med dressyr ju.
 
Snön börjar smälta nu så hoppas det blir vår snart. Invigde cykeln idag, cyklade till busshållplatsen en kilometer bort... Men bäst att börja smått, cyklar jag 6-8 km på en gång kommer jag dö eller nåt. 
 
Nu har jag djävulskt mycket plugg att hinna ikapp. Har i princip inte gjort något sen senaste tentan pga visste inte hur jag skulle gå tillväga, och nu ligger jag sjutton föreläsningar efter tre veckor innan nästa tenta. Challenge accepted..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0