Hej där!

Idag är det precis ett år sedan Smockan kom till Övik, och det finns inget bättre sätt att fira det än att återförenas med henne här i Uppsala! Det är ofattbart hur mycket som har hänt på ett år.
Igår kom hon till sitt nya stall där vi båda borde trivas med service och träningsmöjligheter.
 
Någon sorts uppdatering ska jag nog återuppta här fast prioriteringslistan är följande:
1. Smockan/skola. Svårt att välja, fast egentligen inte, men jag är ju här med gigantiskt studielån så måste faktiskt anstränga mig lite...
2. Träna/kompisar. Kan inte isolera mig totalt eller bli slapp så får varva lite mellan de aktiviteterna
3. Blogga. Veckovis kanske? 

Äntligen tillsammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0