blargh!

All aktivitet inställd pga regn...
Jag är väldigt less över att privatlektionerna varje gång blir inställda, senaste gången jag red var i februari. Och nu har vi inte många veckor kvar i det stallet så det börjar bli brådis.

Annars?
#Jag har bestämt mig för att om hästarna ska stå en dag så ska jag putsa något, idag blev det bådas träns.
#Bodil den jäveln bet mig i fingret när jag gav henne en hötuss.
#Mitt liv är inte precis fullbokat nu så något mer finns inte att rapportera. Jag börjar jobba igen om två veckor, hästarna flyttar hem om tre. Jag ska passa på att ta tillvara på den ledighet jag har kvar, för sen jobbar jag till hösten och då blir jag studerande igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0