Min lilla ninja

Red ut med mamma och Bodil i eftermiddags, samma väg som igår. Lika blåsigt, och lite regn tidigare gjorde att isen och snön luckrades upp. Så vi red knappt halvvägs men var ute i trekvart ändå. Smockan trampade igenom i ett litet dike eller vad det nu var i alla fall. Och när vi vänt tillbaka gjorde jag en halvhalt och tryckte sen på för att få henne att hoppa över. Det hoppet var jag inte helt beredd på... Hon tog ett sånt roligt skutt med mig flera ljusår efter, verkligen satte ig på bakbenen och tryckte ifrån! Bodil gjorde ett mer rundat hopp men tyckte det var minst lika kul. Längtar tills vi kan hoppa några hemmabyggda hinder i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0