Too close

Nu har det kommit upp bilder från Kramforstävlingen på Equipe. Jag red tokigt så att en del av dem ser ganska roliga ut. Och Smockan hoppar högt över.

En till ny ridväg blev det ikväll. Älskar't! Vi tänkte skritta men mitt dåliga omdöme krävde en galopp på skogsvägen jag visade mamma. Så det blev en liten galopp, helt underbart! Det finns inget bättre sätt att fördriva tiden med på dessa varma, ljusa försommarkvällar än med att rida och galoppera med hästarna.

Stövlarna håller redan på att mjuka till sig. De var hårda i vristområdet igår men idag märkte jag inte av det så mycket. Är så löjligt glad över dem. De kommer på tredje plats på bästa-köpen-listan, efter Smockan och sadeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0