Tight rope

Jag önskar att jag hade lite bilder att dela med mig utav, för det är så vackert den här årstiden! Liljekonvaljerna blommar och doftar underbart, alla träden har slagit ut och så har midsommarblommorna kommit. Då gör det inget att det regnar lite för det gör bara grönskan grönare.
Jag får dessutom passa på att vara uppe och ute så länge som möjligt. Är inomhus på jobbet nio timmar om dagen så då har jag bara sex timmar ledig tid, sova tillräckligt mycket får jag göra på helgerna.
Hästarna fick vila idag men träna på att gå in i mjölkkammaren en och en. Började med Bodil men det var ett misstag för Smockan fick svår separationsångest. Prövade inte ens att gå in med henne eftersom hon vart så spänd.
Plockade ännu mer brännässlor sedan, och provade slå med lien. Där hade jag en dold talang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0