Söndag

Idag for jag och tittade på hopptävling på ridklubben. Det är så himla skönt att inte vara med själv, speciellt nu när man inte kan rida dit. Fastän det bara är en klubbtävling så tycker jag inte om att bli nervös, och så har jag kanske blivit lite nervös för själva hoppningen sen i höstas.

I stallet hade jag tur och fick sällskap på en kort skritt och travsväng. Smockan fick gå först mest och det verkade hon gilla. Hon är nog en ledarhäst eftersom hon var så cool. Tillbaka vid stallet så galopperade vi i paddocken en stund, och hon blev så fin!


Lille prinsen som tror att han är en kung fick vara ute för första gången idag. Men han frös så att han skakade så han fick komma in igen rätt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0