Repris

Förra fredagen hade jag ingen ork och gjorde en att-göra-lista. Nu har jag börjat dricka kaffe den här veckan och har energi på kvällarna men kan inte rikta den mot något så far bara runt. Men tar en till lista i alla fall:
# Plocka hallon, igen. Bärplockning är en syssla jag gillar och är bra på.
# Rida Smockan, som vanligt. Ögat är normalt så det är bara att köra på varje kväll nu.
# Samla ihop småstenarna som ligger i hagen ner mot sjön, skitkul. Ska inte bättra på redneckbrännan.
# Packa, hur nu det ska gå till. Har blivit apatisk när jag försökt den här veckan.
 
Utvärdering förra veckan:
Nja. Fick rätt mycket hallon, red faktiskt på lägdan men det hade regnat, fotade hästarna, röjde inte.
Hinner ändå inte hur låga krav jag än har, vad går jag och dräller för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0