Grått och vått


Inspirerande väder. Det har strilat ner regn som en fin dusch hela dagen och jag förstod att Smockan frös. Mycket riktigt, vid tolvtiden stod hon och skakade som jag aldrig sett förut. Bucas-täcken blir inte blöta rakt igenom men min känsliga ninja har så tunn päls att hon blir lätt nerkyld. Bodil var det inte lika illa med men hon fick ombyte också.
Sen åkte jag och hälsade jag på jobbet, och försökte gå på stan. Jag hatar att göra det, ska sluta med det och bara internethandla för jag hittar inte ett skit.
Hoppträning inställd så det enda rätta är att vila upp sig, för från och med imorgon är sjukperioden slut och jag får fortsätta med dyngskottning. YIPPI!!1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0