Out of control

Jag tror att jag fått någon sorts handlingsförlamning, för jag orkar eller hinner inte göra något känns det som. Som idag, har bara ridit. Vilket slöseri.
På plussidan; jag kommer få sommarjobb på samma företag som förra året. Tyvärr inte på samma avdelning vilket är skittrist för jag trivdes så bra med både kollegor och arbetsuppgifter.

När jag red Smockan så blev jag lite oroad när vi galopperade för då slutade hon lyssna och nära på stack iväg med mig. Bromssträcka 1 km typ. Men det berodde till stor del på upplägget. Planen var att galoppera bortåt, men en promenerade människa gjorde att jag vände efter halva vägen och galopperade hemåt istället. Och det var tydligen väldigt upphetsande.

Det går inte att ladda upp någon bild just nu heller, inte för att jag tagit några nya...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Men det låte ju jätte kul!! :D Blir säkert jätte bra när det är klart. Jag hade också velat ha en egen gård med stall :/

Vad spännande med Bodil! :D Vilken hingst är det tänkt att ni ska ha då? :)

2012-04-18 @ 22:33:54
URL: http://passionpellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0