Sen sist

Nu i helgen åkte vi till Hedesunda och sov över, vaknade redan kl 7 på lördagen av en traktor som skulle gräva utanför fönstret. Men vi hade gått och lagt oss tidigt så fick ändå sova ut litegrann. Pollux fick springa lös på gårdsplanen och ville hemskt gärna över till grannen med sina skällande hundar i hundgårdarna. Han blev lite chockad över hur aggressiva de var när han kom över utan att vi hunnit stoppa honom, så efter det höll han sig nära.
Smockan fick en kort vila för ett par veckor sedan eftersom hon varit litelite loj på ridbanan de senaste gångerna. När hon skulle sättas igång igen blev jag sjuk istället. Hade ingen ork alls i en vecka. När jag väl blev frisk hade jag ingen motivation och den har inte återvänt än. Plugget är jättekrävande nui fjärde läsåret och vill inte göra halvdant ifrån mig när det är rätt så roliga kurser ändå. Så det är mycket som behöver pusslas ihop och tills jag kommit på hur får allt gå på halvfart.
Från uteritten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0