Vi lever

Nu var det extremt längesen jag skrev något här! Smockan är tjock och pigg, vinterfluffet börjar komma också så det är kanske dags att börja med täcke utomhus nu?
Vi har bara ridit för tränare en gång hittills, det var en markarbetesträning där Smockan kändes som om hon var matad med raketbränsle. Så det är verkligen bara att börja om på nytt så borde hoppningen vara igång igen till nästa säsong.
 
På pluggfronten ser det bra ut, jag har ganska lätt för statistikkursen och mikrobiologin där jag lär mig allt om bakterier är riktigt intressant. Efter statistiktentan ger jag mig själv en belöning med en tågresa hem till Kasa! Saknar alla djuren så fruktansvärt mycket. Extra mycket när jag rider förbi fölet i grannstallet och tänker på Lily!
Bilden togs när jag red i t-shirt, men nu är det höst på riktigt med regn och lera... Har en toppenjacka som är regntät på riktigt men nackdelen är att den inte andas = väldigt svettig varje gång jag cyklat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0