Hej igen!

Då var man på hembesök! Kom hem då onsdagen övergick till torsdag, sov åtta timmar i min underbara säng och stack sen ut på min och Smockans första ridtur på fem veckor. Finaste hästen tyckte det var askul att komma ut och ha ett Syfte (ridhäst)! Min styrka och styrsel har minskat markant men det gick ändå.
 
Jag ser att det oftast är en stackare som klickar sig in här nästan varje dag, men inte om det är samma person varje gång. Om det är av intresse så går skolan bra, fast jag pluggar alldeles för lite även om man tänker på vilken studiebegåvning jag besitter. Ha. Ha. 
Ska börja söka stallplats till Smockan lite mer seriöst nu så att hon får komma ner till mig snart.
 
Bussen till Uppsala går om prick fem timmar så nu måste jag sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0