Hard working


Såhär såg det ut i julas, och banne mig om det inte ser exakt likadant ut nu den 5 maj också.

Ingen ridning idag utan jag bytte bara täcken på dem. Smockan frös som väntat så de fick lite extra hö för att hålla värmen.

De senaste dagarna har jag varit ute i lagårn. Jag hann gräva upp några kubikmeter innan jag blev sjuk, och då satte vi in en annons om brunnen kodynga i tidningen och så grävdes resten upp av trädgårdsfolk. Nu har jag kört ut hälften av det lilla som blev över, så en dag till så är allt borta!
Den 2 februari tidigare i år:

Idag:

Både den grunda rännan närmast på bilden och den 85 cm djupa längre bort är tomma och urgrävda. Nu är det 10 andra punkter eller mer kvar på att-göra-listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0