Vik hädan vinter


 
VARFÖR så himla kallt, så himla länge? Förde över lite bilder från mobilen till datan och började kolla på äldre bilder från förra året. Märkte att typ alla ridbilder är från åtta-tiden på kvällen, sån härlig kvälls-syssla.
 
Det har känts bättre sen det förra negativa inlägget. Skippade hoppträningen för att jag var dålig, men sen dess har jag suttit på hästryggen varje dag och det har nog gjort susen. Onsdag och torsdag var underbara uteritter med en supersnäll Smocka med mycket framåtbjudning. Red rätt långt med mycket trav och galopp på nya, fina ridvägar. Igår och idag hade jag intag så tog lite kortare sväng eftersom solen håller på att gå ner vid den tiden.
 
Nä, nu vill jag att det ska bli vår så man kan ha sommarskor, börja cykla, kunna rida längre på kvällarna, och bara allmänt få mer ork tack vare vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0