Fått något gjort idag

Min fina grind som jag byggde helt själv. Kollade och hjälpte till när pappa gjorde en likadan först, men sen så fixade jag den andra på egen hand. 85 cm hög blev dom, liite högt att börja med kanske men får luta dom så blir det ett längdhinder också. Nu vill jag bygga mer!
Tickan fick kolik dagen innan midsommarafton så jag och mamma promenerade nog tre timmar totalt innan hon bättrade sig. Läskigt med kolik för man vet aldrig riktigt orsaken. I Tickans fall berodde det nog på betesgräset, jag tyckte att hon hade fått en okej invänjning men det kan vara en feljäsning i tarmen då hon fått i sig lite för mycket eller något.
Och äntligen har nyfikenheten tagit överhand hos Möjlighet för nu har han nosat på mig och jag har fått klappa honom! Jag tror det bästa för den här killen är att han får komma till en när han är redo, vilket han tydligen börjar bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0