Recap

Jag kopierade frågorna från min favvoblogg, det hade varit redigt tråkigt att ha en januari, februari, mars-lista med min innehållsfattiga blogg.
 

Beskriv året med tre ord.
Svåraste att komma på... Utvecklande, lärorikt och (på slutet) roligt.
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Hela processen att lära känna Smockan, hästarna som flyttade hem, jag som kom in på universitetet och flyttade till Uppsala, och Smockan som flyttade med.
 
Har du blivit bättre på något?
Rida! Lära känna nytt folk, ringa vuxensamtal, prata med okända = har kommit ut ur social isolering?
 
Har du gjort något du inte gjort förut?
Tävlat och inte varit nervös.
 
Vad var extra dåligt med året?
Ovissheten om min antagning, när jag inte kunde rida i somras och en del annat som inte varit med här.
 
Vad var extra bra?
Flyttade Smockan till nytt stall där jag fick massor av träningshjälp. Myste på gården med djuren hela våren. Fick ett sommarjobb som jag trivdes med. Smultronen! Jag kom in på min utbildning och fick massor av kompisar på en gång. Smockan som flyttade till mig i Uppsala.
 
Vad lyssnade du på?
Random låtar som fastnade? Sista halvåret minns jag Lilla Lovis, Icona Pop och Familjen.
 
Vad skrattade du åt?
Inget som helst minne av det.
 
Vad grät du till?
Att Blomman rycktes bort alldeles för tidigt. Och en del annat som inte varit med här.
 
Lärde du känna några nya människor?
Jättemånga!
 
Planer för 2013?
Flytta Smockan igen fast närmare stan och börja träna inför tävlingar i sommar. Plugga tre timmar om dagen utöver föreläsningar och övningar (ordet studying innehåller ordet dying btw). Bli ännu mer social och hitta ett sommarjobb med anknytning till det jag vill jobba med i framtiden. Och hjälpa till med fölen som föds till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0