Äntligen

Shit vad längesen sist! Har ingen tid eller ork att skriva varje vecka, tråkigt för er som läser.
 
Hursom, nu har Smockan flyttat till Lurbo, 8 km från mig och och 6 km från universitetet ungefär, ligger typ som en triangel i Uppsala. Mycket behändigt måste jag säga. Stadsbussarna går dit tre-fyra gånger i timmen (helgerna också!) fast jag måste gå en kilometer från närmsta busshållsplats. Får extra motion i alla fall.
I nya stallet är det befriande småstökigt och mysigt. Smockan tycker om hösilaget och ridvägarna är många och långa. Några minuters skritt bort ligger Lurbo Ridklubb och deras ridhus.
Det är mycket hästar i området, alltid möter vi någon. Tyvärr möter vi många skidåkare också och vad Smockan tycker om sådana märks tydligt. Hon har kanske aldrig mött några förut?
Nu ska jag skärpa till mig och ringa lite folk så ska vi försöka komma igång med hoppningen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0