Efter påsk

Har varit hemma i påsk! Har klappat donnan på bilden, hundgubben och tant Elektra, gosat med finaste Bertil, tittat på hönsen och kycklingarna, och såklart klappat mammahästarna. Mycket djur alltså, blev trött och sov två timmar efter en halv dag bara. Då har man pluggat lite för mycket tror jag. Var på en intervju och bakade bröd också, mer hann jag inte eftersom jag bara var hemma två dagar. Om inte resan tog hela dagen så hade jag stannat en dag extra helt klart. Men det är bara nio veckor tills jag flyttar hem efter sista tentan = nio veckor till sommaren!!! 
Då har Bodil och Gittan förhoppningsvis fölat utan komplikationer. Men hur ska Bodil inte hinna spricka på den tiden, hon är gigantisk redan nu?!
Smockan red jag en snabbis i ridhuset igår, mycket framåtbjudning men ont om tid så blev rätt basic. Kom ihåg igen att man gör avbrott med magen och inte tyglarna, då tappade Smockan inte formen i avbrottet. Man lär sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0