Avslut

Stressen jag känner just nu är inte nådig... Men den sista ridturen med Smockan för ett tag var fin, fastän det regnade.
Nu får hon stanna på Kasa och vila upp sig tills jag har bott in mig i Uppsala och hittat en bra stallplats till henne.
 
Bloggen kommer jag inte att uppdatera som förut eftersom den handlar om Kasagården. Det blir nog något inlägg de gånger jag kommer hem i alla fall så kolla in nån gång då och då. Får se om det blir något nytt när Smockan och jag blir tillsammans igen. 
På Instagram finns jag och där heter jag paulineklasson
 
ADJÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Då kommer jag att sakna dig här på nätet! Så nu måste jag väl kolla om jag kommer in på instagram... Eller måste man ha en mobil för det? Ska genast kolla.
Kram på er alla och jag vet att du kommer att få en toppen höst trotts att den lär vara jobbig...

2012-09-02 @ 06:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0