Hoppkurs dag ett


Se oss flyga över hindren med perfekt teknik.

Dag ett på kursen gick superbra! Det var gymnastikhoppning där vi skulle hålla hästarna lugna och sansade. Och jämfört med förra kursen i påskas så har vi gjort framsteg. tog Smockan bort ett språng på alla distanser, nu kunde vi hoppa serien på bilden med tre-tre galoppsprång (som det var tänkt!) även med högre hinder.

Reflektion: Ett ensamt hinder på 95 cm, tror jag, hade varit läskigt men inte i en serie. Det är väl de bestämda galoppsprången som ger mig en känsla av trygghet..?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! :P Ni verkar inte ha det helt lätt i hoppningen! :P

Du råkar inte veta av någon som söker en hoppsadel? Jag måste sälja min supersköna! Den passar inte min tant längre :(



http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=441522

2012-05-27 @ 20:01:08
URL: http://passionpellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0