Från min kamera





Oj vad mycket jag har hunnit med idag! Mejlat, bakat, skottat dynga och övat inför högskoleprov! Ska strax belöna mig med kaka och soffläge.
Jag förstår inte vart dagarna tar vägen egentligen. Min lista på fyra saker var det enda jag hann med idag, bortsett från hundpromenad (som är obligatorisk så den räknas nog inte) och lunch vilket är ovanligt. Jag vill göra mer skit men de mörka kvällarna gör att jag hamnar i något sorts passivt tillstånd. Inte vill jag gå ut i lagårn när det är kolsvart ute!

Där fick ni lite personliga tankar för en gångs skull.
Med hästarna tog vi en ridväg som gick runt, alltså behövde vi inte vända och gå samma tråkiga väg tillbaka! 8 km lång, bara skritt och trav. Vi kom nämligen så att vi gick nerför vår långa galoppbacke och sen uppför våra branta galoppbackar som de rejsat uppför sist. Lite disciplinövning för dem alltså. Men det blev lite kallt med någon plusgrad bara i solnedgången.

Han kan klättra upp i träd, men hur tar man sig ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0