Sound is chocking


När jag har rubriktorka tar jag en låt som jag har på hjärnan, om ni undrar.

Då var det äntligen nypremiär för markarbetsträningarna. Paddocken har blivit snöfri men är lite tung och ojämn så Smockan blev lite loj. Sen ville kroppen inte lyda mig, sjukt frustrerande! Har lite halsont igen och vilat lika mycket som Smockan så är lite ur form själv.
Det var nära att bli tårta också. Smockan körde ett uppmärksamhetstest med mig när vi började galoppera åt vänster. Plöstligt tvärvänder hon åt fel håll och bockar lite. Jag var jättenära att sitta av, fast i farten då, då jag nästan satt på ena knäet i sadeln. Svårt att förklara men det gick så fort! Nu ska vi bara köra på med träningarna så borde det bli fason på oss båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0