Påfrestande häst

Jag är fortfarande i en liten lågenergi-period känner jag, får inte lika mycket gjort på jobbet heller. Sååå, Smockan & Co får gå och skrota en dag till. Eller, igår skrittade vi ut en sväng men det var eftersom den planerade rutten fick hastigt ändras då vi hade noll sikt över E4:an.
 
Jag och Smockan passar nog varandra ganska bra. Men ibland undrar jag vad det betyder egentligen. Idag var det ett sådant tillfälle då mamma var ute i hagen och försökte rykta Bodil och Julia. Då kom hon in efter en kort stund och säger att Smockan inte låter henne göra det, utan hon jagar bort de andra och ställer sig emellan. Alltså fick jag gå ut och uppehålla lilltösen.
Jag gjorde det genom att klia henne under magen. Sedan flyttade hon sig lite så jag kunde klia på andra sidan eller på baklåret. Och sen var hon nöjd och marscherade iväg till nya hagdelen utan de andra flickorna. Konstigt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0