Paddling out

Det har varit några tuffa dagar för mig här.
Smockans ben ser bättre ut i alla fall så jag tror inte att hon kommer att dö.
Däremot har jag möjligen klantat till min ansökan till universitetet, och om jag inte kommer in på grund av det kommer jag gå ner i sjön och sluta andas.
 
Idag var det shopping i Birsta som gällde och jag lyckades få ångest över mina utgifter istället, skönt att byta fokus några timmar (är ironisk där...). Jag har bestämt mig för att se det jag handlat som investeringar, i mig själv och som dyr vintage i framtiden.
 
Tittade på Summer Horse Show i Sundsvall också. Tyvärr var det paus när vi kom och sen laghoppning så det var inte riktigt lika roligt att titta på. Men jag var smart som lämnade plånboken i bilen för i utställartälten var det så djävla snygga grejer att man kunde bli religiös för mindre. Jag klämde på några tävlingskavajer där fast jag hade redan bestämt mig för att inte införskaffa en förrän jag startar 100 cm. Fast en ny hjälm behövs kanske redan nu...
 
Imorgon ska jag göra dödstråkiga fysiklaborationsrapporter så jag gjorde lite pyssel ikväll för att inte kunna smita undan.
Knabbes till vänster och Blommans till höger. Många minnen i de ramarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0