Äntligen!


Ingen minns kanske att jag för elva veckor sedan beställde ett par ridstövlar från DeNiro. Nu är de här, uppsydda efter min beställning!
Färgen heter borgundy och var mer lila på färgkartan, så jag blev en aning chockad när jag plockade upp ett par hallonröda stövlar. Meeeen, de sitter som ett andra skinn, verkligen helt perfekt passform, och jag älskar färgen nu!

Red såklart i dem ikväll på vår uteritt. Vi hittade inte vägen vi hade planerat ta utan hamnade på en kortare skogsväg. Där låg det två tallar och blockerade vägen, den ena 90 ca och den andra 40 hög. Mamma vågade inte hoppa så hon krånglade sig förbi och sen tog jag och Smockan det i galopp. Så. djävla. kul. Smockan hoppade så mjukt och fint. Då hetsade jag mamma så att hon följde efter oss och tog det åt andra hållet, först det låga sen det höga. Det gick ju kalas så hon var mer lättövertalad att ta det en gång till. Bodil älskade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0