Ny kategori

Personligen hatar jag när folk på sina bloggar/Facebook hintar om saker som händer "men kan inte berätta mer än så just nu".
Haspla ur er det eller var tyst om det tills allt är 100 procent klart!
Jag står inte ut annars!

Därför berättar jag den stora nyheten nu när hon står i stallet.

Detta är Bodil, e. Majim G-Imperator. Svenskt halvblod, brun (!), elva år.
Köpte henne osedd när saknaden över Blomman lättat tillräckligt för att tänka på framtiden hemma på gården. Ingen fin knabstrupper var till salu just då och så kom jag på idén med en Majim G-avkomma, alltså en halvsyster till Blomman, att ta föl på om några år.

Nu är hon här och snart får jag och mamma rida ut tillsammans igen som tanken var med de två prickiga flickorna.

Och Smockan? Slagit sig på benet så att hon var uppsvälld men inte halt. Ingen träning såklart...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte fin!! :D Vad spännande! Hoppas verkligen det kommer att gå bra för dig med henne :)



Såg din kommentar på min blogg :) Självklart så glömmer vi inte dig! Om vi drar ihop nått så ska du självklart vara med!! ;D Du är ju en i gänget ;)

2012-02-24 @ 16:47:59
URL: http://passionpellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0