Dagens

Mongolerna har som enda språk i världen ett ord för känslan när man blir sparkad i magen av en häst.

Äntligen har jag ett forum där jag kan dela med mig av mina onödiga kunskaper!


Lite varmare idag men ändå kallt.
Det kom tio centimeter puder inatt.
Smockan var sur och hade blött näsblod vid intaget.
Hundstackarna satt nästan i knät när de bad om beskydd mot den äckliga kattungen som har klättrat i gardinerna, och som sover nu på min arm.
Vattnet är fruset.
Jag knåpar på en hemsida.
Det var det.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Stackars Smockan.

Undra om hon är sprängd någon gång, alltså kört så hårt att blodkärlen brister. Då kan de bli känsliga efter en sådan händelse. Vanligt på travsidan förr.

Bara ta det lungt när det är kallt.



Åh så HEJA BERTIL!!!

2012-02-05 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0