Snart jul

Ännu en vecka har gått och här blir det en rapport igen!
 
Skäms nu när jag ser tillbaka på veckan och ser hur lite jag har ridit...
I måndags var det oplanerat på grund av skolstrul, i tisdags kunde jag inte alls för då var jag på middag. Onsdags hade jag hunnit om jag snabbat på men Smockan stod och sov i gången när jag mockade så myste med henne <3 Torsdag däremot blev kanon då jag tog ledigt från pluggandet och for till stallet på dagtid för att rida ut! För ett tag sedan följde vi med några i stallet och red nästan samma väg som då. Vi pulsade genom snön förbi ridskolan där Smockan ville testa mitt tålamod (jag var uthålligast) och in på en skogsväg där vi travade och galopperade. Var ute i lite mindre än en timme. På fredagen skrev jag tenta och firade att den var gjord så for ut igen på lördagen. Pissdåligt väder, Smockan hade kutat runt i hagen tydligen så stallchefen hade tagit in hästarna när jag kom. Sen igår söndag kom vi ut igen i skogen. Samma väg i början men fortsatte en bit in på en annan skogsväg där det plogas om vintrarna = perfekt ridväg. Smockan blev übertaggad och svårbromsad och mycket glad!
 
Min mobil har inte internet längre så har inte kunnat skicka mms eller instagramat så det blir bildlöst den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0